Bejelentkezés

Tisztelt Ügyfelünk!



Üdvözöljük a NÉBIH Ügyfélprofil Rendszerének felületén.
A belépéshez, kérjük, nyomja meg a „Bejelentkezés” gombot. A felületre a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) segítségével jelentkezhet be.
Tájékoztatjuk, hogy 2025. január 16-tól a KAÜ szolgáltatáson elérhető azonosítási módok közül az egyfaktoros (felhasználónév és jelszó alapú) Ügyfélkapu azonosítás megszüntetésre kerül, helyette a jelenleg is elérhető kétfaktoros azonosítás, az Ügyfélkapu+ marad az újonnan bevezetésre került digitális állampolgár azonosító (továbbiakban: DÁP azonosító) mellett. Az Ügyfélkapu+ esetén a felhasználónév és jelszó kiegészül egy egyszer használatos kód megadásával.
Az egyfaktoros Ügyfélkapu mellett szintén 2025. január 16-tól megszűnik a KAÜ szolgáltatáson elérhető telefonkódos azonosítás, arcképes azonosítás és az elektronikus személyi igazolvánnyal történő azonosítás is. A részletekről és a szükséges teendőkről kérjük, érdeklődjön a 1818-as számon (Magyarországról), a +36 1 550 1858-as számon (külföldről), vagy bármelyik kormányablakban.
A NÉBIH Ügyfélprofil Rendszerébe való belépés után lehetősége van az élelmiszerlánc-felügyelettel kapcsolatos elektronikus ügyintézésre.
A támogatott böngésző típusok: Google Chrome, Mozilla Firefox böngészők legfrissebb verziója.
A rendszer használati útmutatóját megtekintheti a Felhasználói útmutató a Nébih ügyfélprofil Rendszeréhez hivatkozásra kattintva.
Az üzemszünettel és üzemzavarral kapcsolatos információkról az Üzemeltetési Információ hivatkozásra kattintva tájékozódhat.
A hivatkozásra kattintva megtekintheti az Elektronikus Ügyintézési Tájékoztatót.
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a NÉBIH a személyes adatait a GDPR rendelkezéseinek megfelelően kezeli. További információért kérjük olvassák el a NÉBIH vonatkozó Adatkezelési Tájékoztatóját.
További kérdés esetén keresse fel a NÉBIH ügyfélszolgálatát az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
telefonszám: 06-1/336-9000; 06-1/336-9024
email: ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu; felugyeletidij@nebih.gov.hu