Bejelentkezés

Tisztelt Ügyfelünk!


Tájékoztatjuk, hogy 2024. október 10-én 22 órától várhatóan 2024. október 12-én reggel 8 óráig az Ügyfélprofil Rendszerben az Elektronikus Gazdálkodási Naplóval kapcsolatos ügyintézés fejlesztések telepítése miatt nem elérhető.

Köszönjük szíves türelmét és megértését.


Üdvözöljük a NÉBIH Ügyfélprofil Rendszerének felületén.
A belépéshez, kérjük, nyomja meg a „Bejelentkezés” gombot. A felületre a Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) segítségével, többek között ügyfélkapus azonosítással is bejelentkezhet. Ügyfélkapus hozzáférést bármelyik Kormányablakban igényelhet személyesen. Ha elfelejtette jelszavát, az alábbi linken igényelhet újat: https://ugyfelkapu.gov.hu/elfelejtett-jelszo
A NÉBIH Ügyfélprofil Rendszerébe való belépés után lehetősége van az élelmiszerlánc-felügyelettel kapcsolatos elektronikus ügyintézésre.
NÉBIH Ügyfélprofil Rendszerében való elektronikus ügyintézésre csak KAÜ-s azonosítással történő belépést követően van lehetőség, azonban a rendszer felületén található ügykatalógus megtekintése bejelentkezés nélkül is biztosított az alábbi hivatkozásra kattintva: Nébih Ügyfélprofil Rendszer Ügykatalógusa.
A támogatott böngésző típusok: Google Chrome, Mozilla Firefox böngészők legfrissebb verziója.
A rendszer használati útmutatóját megtekintheti a Felhasználói útmutató a Nébih ügyfélprofil Rendszeréhez hivatkozásra kattintva.
Az üzemszünettel és üzemzavarral kapcsolatos információkról az Üzemeltetési Információ hivatkozásra kattintva tájékozódhat.
A hivatkozásra kattintva megtekintheti az Elektronikus Ügyintézési Tájékoztatót.
Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy a NÉBIH a személyes adatait a GDPR rendelkezéseinek megfelelően kezeli. További információért kérjük olvassák el a NÉBIH vonatkozó Adatkezelési Tájékoztatóját.
További kérdés esetén keresse fel a NÉBIH ügyfélszolgálatát az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
telefonszám: 06-1/336-9000; 06-1/336-9024
email: ugyfelszolgalat@nebih.gov.hu; felugyeletidij@nebih.gov.hu